لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

همه سهل است*



من ندانستم از اول که تو بی مهرو وفایی

عهدنابستن از آن به  که ببندی ونپایی


                                     ***

دوستان عیب کنندم  که چرا دل به تو دادم

باید اول به توگفتن که چنین خوب چرایی. . . 

 

                                   ***

ای که گفتی مرو  اندرپی خوبان زمانه

ماکجاییم در این بحرتفکر  توکجایی

عشق ودرویشی وانگشت نمایی وملامت همه سهل است *

تحمل نکنم بار جدایی. . . 

 

                                  ***

گفته بودم چوبیایی غم دل  با تو بگویم

چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی. . . 

                               

                                  ***

 شمع را باید از این خانه برون بردن وکشتن

تاکه همسایه نداند که تو درخانه ی مایی

کشتن شمع چه حاجت بود از بیم رقیبان

پرتو روی تو گوید که تو درخانه مایی. . . 




مدت هاست این آهنگ کلک هنر سینا سرلک برام شده معنی خیلی چیزها...  موسیقی خاصش، ریتم صدای خواننده اش، هنر تلفیقش با دکلمه خوانی واز همه مهم تر متن وکلمات شعرش مجذوبم کرده.البته شعرش هم تلفیقی است ولی هرچه هست هنرمندانه وبسیارظریف همه چیز کنارهم قرار گرفته.

 با این آهنگ حس های جدیدی رو کشف کردم.با خودش می برتم به جاهایی که دوست دارم باشم.آرومم می کنه.به دلم می شینه.باهام بازی روانی می کنه ودرعین غم پنهان در کلماتش، لذت می برم ودوباره ودوباره گوش می دم.


براتوم می زارم که شما هم گوش کنید واگه دوست داشتین از حستون بهم بگید.


دانلود



***


این روزها خوب نیستم.البته کسی از بیرون نمی فهمه چون همه چیز سرجاشه ولی این منم که خوب نیستم. 

اینکه قراره چی بشه داره اذیتم می کنه.این روزها آدم ها هم  کاری جز بدقولی وبی نظمی واذیت کردن بلد نیستن...  اصلا هم براشون مهم نیست که این کارهاشون چه لطماتی به دیگران می زنه! همه هم که پرادعای اهل خدا بودن وعدم ترک نماز و...  و....  و ....

گند زدن به همه چیز...هیچ چی سرجاش نیست.دستت هم به هیچ جا بند نیست مجبوری مجبوری مجبوری که تو پا پس بکشی...اه


 

نظرات 8 + ارسال نظر
مسعود 18 خرداد 1392 ساعت 01:10 ب.ظ

این روزا کی حالش خوبه که شما دومیش باشی هممون حالمون بده.هر کی یه جوری داره سره خودش گرم میکنه.
کلک هنر عالی بود غم آدم و زیاد میکنه ولی خوبه یه جورایی غم همرا با لذته.بازم اگر از اینا داشتین بذارین ممنون میشم.

درسته غم همراه با لذت.

ال 18 خرداد 1392 ساعت 03:29 ب.ظ

خیلی خوب حالت رو می‌فهمم. تنها چیزی که منو نگه داشته که بالکل از جامعه ناامید نشم دوستام هستن.
آهنگه در حال دانلوده :) شعرش که حرف نداره

موافقم ال اگر همین مراودات با دوستانمون هم نبود که دیگه...

ویولت 19 خرداد 1392 ساعت 12:22 ب.ظ http://violetweblog.com

خوشحالم که این آهنگ زیبا رو دانلود کردم و گوش دادم وصف حال این روزهای منم هست
ممنون از انتخاب و به اشتراک گذاریت

خواهش می کنم خانوم.اینکه شما خوشت اومد ولذت بردی برام کلی با ارزشه...

دیازپام 20 خرداد 1392 ساعت 07:18 ب.ظ http://diazepam.blogsky.com/

قبل از اینکه آهنگی که گذاشتی رو دانلود کنم داشتم nothing else matters از metallica گوش میدادم. الان بعدش یهو دارم اینو گوش میدم، دچار دوگانگی شخصیتی شدم انگار

اوه اوه می تونم تجسم کنم اون لحظه چه حسی داشتی:)

سلام
اهنگ خیلی قشنگیه . منم دانلود کردم

سلام
آفرین دخترگلم:)

یک لیلی 21 خرداد 1392 ساعت 12:05 ب.ظ http://yareaftab.blogsky.com

سلام
من حس می کنم قبلا اومدم اینجا. به شدت باهاتون احساس نزدیکی می کنم. به هر حال خوشحالم از آشنایی.

و یه توصیه اگر جسارت نباشه: لطفا دوستانی که ترانه رو دوست داشتند سی دی رو خریداری هم بکنند.

و در ضمن با پاسختون به عسل در مورد رفتن به جایی در روزهای آینده و انداختن چیزی در جایی خیلی موافقم.
به نظرم باید تکلیفمان را با خودمان و با آنها روشن کنیم.

جملات اولتون برام انرژی مثبت داشت.ممنونم

اطلاعی از اسم آلبوم این آهنگ ندارم.لطف کنید معرفی کنید

دقیقا همینطوره یک بار بالاخره باید تکلیفمان روشن شود.من از خودم شروع می کنم

یک لیلی 22 خرداد 1392 ساعت 10:09 ق.ظ http://yareaftab.blogsky.com

سلام دوباره
من این آهنگ رو هنوز خودم نشنیدم.
از صفحه شما هم دانلود نکردم.
ولی از گوگل جان که پرسیدم گفت آلبوم منطق عشق.
باز هم از معرفی ممنونم.
این شعر را از هر که بشنوی نامکرر است.

ممنون

مهدی 23 شهریور 1392 ساعت 10:02 ب.ظ http://www.fmehdi.blogfa.com

سلام ... عاشقه اهنگ کلکه هنر هستم .. شعرش از حافظه غزل 509

سلام.واقعا قشنگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد