لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

زیرنیم کاسه

می گه: جدی جدی آقایون بدجور به غلط کردن افتادن ها...

می گم: شاید الان ظاهر قضیه این رو بگه(باوجودتمام انکارهای مسخره شون) که ت.ح.ر.ی.م ها فشار آورده و... ولی  به نظرم کاری که باید می کردن وکردن!  چندسال گذشته رو هم زمان لازم داشتن تا به اون چیزی که می خواستن برسن !... و وحس ام می گه خیالشون راحته و گذاشتن کنار برای روز مبادا و حالا ... کی بود کی بود من نبودم....

تو فکر فرو میره...

تو دلم می گم خدا کنه واقعا در این نقطه باشیم ومن خیال پردازی نکرده باشم. به خودم دلداری می دم که آره بابا س.ی.اس.ت کثیف تر از این حرف هاست...حتما حتما کاسه ای زیر نیم کاسه هست!


----این روزها تموم فکرم اینه که امام برای جنگ نرفته بود...وگرنه مثل پدر واجداد ودیگر اعراب مگر اسلوب وسنت های جنگ رو نمی دونست؟تصور خود خود امام در اون مخمصه درحالیکه همراهیانت خانواده و کلی زن وبچه است وحشتناکه...


----حال بد یعنی دیدن مردم فیلیپین در اون حال واحوال و تصور بلایی که یکباره تموم بودت را نابود می کند...

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره 21 آبان 1392 ساعت 10:06 ق.ظ

قبل از هر چیزی باید بهت بگم خواهش می‌کنم خواهش می‌کنم با شرایط الانت، به این چیزهای استرس‌زا فکر نکن...
نه به سیاست.. نه به ت.ح.ر.ی.م‌های لعنتی... نه به رابطه با هر کشور ابرقدرت مریضی... فقط به فکر سلامت روحت و سلامت جسمت مضاعفا باش...
این چیزها به خدا 30 ساله نه واسه ما آرامش داشته، نه نون شب... من به عنوان کسی که موافق با یه نظام اسلامیه اینو دارم بهت می‌گم گلی جون... راستش از این روزگارمون فقط اصل قضیه رو قبول دارم... و دارم از باقی قضایا فقط می سوزم...
پس به این چیزا خواهشن فکر نکن تا یه موجود سالم و بی استرس به دنیا بیاری...

مرسی از این همه محبتی که به من و نی نی داری ستاره جان...حق با تو هست عزیزم
دعا می کنم شما هم به زودی و در آرامش کامل شیرینی این لحظه های من رو بچشی...

مریم 21 آبان 1392 ساعت 03:26 ب.ظ http://ourtravels.blogfa.com/

وقتی من از حال بد می نوشتم، می گفتی شما به نینیت فکر کن و فکرهای بد و دور کن! حالا اگه می تونی خودت این کارو بکن مامان خانم.

خب من اون لحظه کار درست رو توصیه می کردم! کاری که شما به جای انجامش به فکر تلافی هستی

مریم 29 آبان 1392 ساعت 08:53 ق.ظ http://ourtravels.blogfa.com/

کافر همه را به کیش خود پندارد! من هیچ وقت نه اهل تلافی این چیزام نه حسود نه...
منظورم این بود که با اینکه میدونی باید استرس نداشته باشی، اما مگه میشه از برخی افکار اجتناب کرد؟ اصل قضیه اینه لیلا جان که اینجور فکرها ناشی از باز بودن افکار فرده و نمیشه کاریش کرد. اسمشو هم من استرسهای روزمره میزارم که اجتناب ناپذیره. اونایی که در این شرایط نبوده اند این توصیه رو می کنند اما وقتی خودشون در این شرایط قرار میگیرند، خوب طبیعیه که هنوز فکرشون و قدرت استدلالشون کار کنه!
در اصل من فکر میکنم نینی نیاز به آرامش داره. اما یه آرامش طبیعی. نمیشه به مادر گفت لطفا سیب زمینی باش.

سیب زمینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد