لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

نوترون

از اونجایی برسر پیمان 4سال قبل ام ماندم ، لذا روز جمعه نقشم نوترون بود وانگشت اشاره پاک پاک!

  هیچ گونه نظری هم  راجع به امورات ونفرات ندارم .ولی امروز یه سوال بی جواب دارم.اگر کسی جوابش رو می دونه بی زحمت من  رو هم آگاه کنه!


چه جوریه که دوره قبل که هنوزم انقدر روی ریل پیشرفت حرکت نکرده بودیم، صبح شنبه هنوز دست و رومون رو نشسته بودیم همه چی مشخص شده بود؟؟ ولی امسال با اییییییین همه پیشرفت در زمینه های مختلف تا الان هنوز در خم یک کوچه موندن دوستان؟

حالا همه این ها به کنار ،اون ادعای روزهای قبل مبنی براینکه   تا 7 ساعت پس از سوت پایان  نتیجه مشخص  خواهد شد!!!!رو کجای دلم بذارم؟؟


نظرات 5 + ارسال نظر
ال 25 خرداد 1392 ساعت 08:24 ب.ظ

منم درست مثل تو

لایک

قندک بانو 26 خرداد 1392 ساعت 01:16 ب.ظ

این بار با دقت میخوندن عزیز دلم دونه دونه

دقیقا:)

ستاره 27 خرداد 1392 ساعت 09:32 ق.ظ http://derakhshesh3tare.blogfa.com

من جوابتو بهت می‌دم... رای روحانی تا ساعت 7 صبح آماده شده بود... من خودم توی یکی از صندوق‌ها بودم... ولی از ترس اینکه مردم نریزن خیابونا و از اون طرف مخالفان روحانی از روی عصبانیت مثل 4 سال پیش، نریزن با اینا دعوا نکنن و جنجال راه نیافته، رای‌ها رو ریز ریز اعلام کردند... تنها دلیلیش همین بود و بس... رای‌های ریاست‌جمهوری تا ساعت 2 شب توی صندوق‌ها شمرده شده بود و به شورای نگهبان فرستاده شد، اما حوادث 4 سال پیش اونا رو ترسونده بود و از ترس بریز و بپاش‌های احتمالی و وقوع جنگ‌های خیابانی بین موافقان و مخالفان روحانی کم کم اعلامش کردند...
به هر حال در مقابل 18 میلیونی که به روحانی رای دادن، 17 میلیون هم بهش رای ندادن... و این براشون مهم بود.

ممنونم.به نظرمنطقی میاد ولی این کار شاید فایدش این بود که جنجالی نشد ولی شبهه تقلب دوره قبل رو هم پررنگ تر کرد!

داش احسان 27 خرداد 1392 ساعت 06:15 ب.ظ

رنگ و رخسارش رو درست کردند تا بگن یاد گرفتیم

ای همچین...

مهرداد 29 خرداد 1392 ساعت 10:38 ق.ظ

حق را ستاندیم دوست من...و این بزرگترین پیروزی بود و در این پیروزی هنوز جای دوستان شهیدمان و عزیزان در بند خالی است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد