لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

ما کجاییم اونها کجا

از وقتی سیستم دانلود سریالای فوق العاده اون ور آبی همزمان با پخشش در سراسر جهان  فراهم شده کمی چشم وگوشش مون رو  باز کرده که ما کجاییم و اون ها کجا...!

 البتهبه مدد همین اینترنت دست وپاشکسته (یاد دایل آپ به خیر) در اسرع وقت زیرنویس و... هم بر روی سایت ها قرار می گیره  وبزممون کامل تر!

ولی داستان  اینجاست که یه وقت هایی مثل ماه رمضون که اوج شکوفایی سریالای ملی میهنی می شه وکورسوی امیدی داریم به ذره ای پیشرفت باز هم با اندکی مقایسه می فهمیم که ما کجاییم و اون ها کجا...!!!

وقتی داشتیم *یه قسمت از سریال هایی مثل 24،لاست،نیکیتا، هوم لند، گیم آف ترونس و... رو می دیدیم حتی حاضر به وقفه ای در حدخوردن یک لیوان آب هم نبودیم! ولی وقت تماشای یک سریال ایرانی می تونی  با خیالراحت  پاشی بری برنج دم کنی چون تا برمی گردی هیچ اتفاق تاکید می کنم هیچ اتفاق خاصی نیفتاده!!! 

جدی خودشون هم نمی فهمند یا خودشون رو زدن به نفهمی؟؟ البته قبول دارم 

خواجه در بند نقش ایوان است       خانه از پای بنـــــــــــد ویرانست

(سعدی)  


* از فعل گذشته استفاده کردم چون در حال حاضر چندتا از همین  سریالای مورد علاقم همزمان تموم شدن ومنتظر فصل جدیدشون هستیم  یعنی یه جورایی کاملا تو خماری....


 اینجا خیلی بی ربط نیست!


نظرات 9 + ارسال نظر

وقتی همین سریالهای ضعیف از طرف مردم به اصطلاح مورد استقبال قرار میگیرن و حتی تیکه کلامهای سطحیشون رو بکار می برن فک نکنم فیلمساز ها یا نویسنده ها زیاد تلاشی کنن

موافقم.اتفاقن می خواستم به این نکته هم اشاره کنم

علی 6 مرداد 1392 ساعت 09:56 ق.ظ

چرا میگی هیچ اتفاقی نمیفته؟!!!
اتفاق از این مهمتر که ظرف 10 دقیقه فیلم بازیگر از مثلا بیمارستان میرسه خونش!!!

:)))))))))

آیینه 6 مرداد 1392 ساعت 02:04 ب.ظ

مثل اینکه کارگردانهای وطنی هنوز یاد نگرفتن که میشه بعضی صحنه های اضافه رو حذف کرد... ولی یاد گرفتن که چطوری صحنه اضافه ایجاد کنن! مثلا اگه دو نفر تا دو ساعت توی بغل هم گریه می کنن عین دو ساعت رو ما باید تماشا کنیم!!

گرچه خب وقتی تماشاچی هست که این اراجیف رو - حتی برای چند بار ! - تماشا کنه خب براش می سازن دیگه.

دقیقا. گاهی فقط شنیدن صداشون کفایت می کنه. صرفا برای این که ببینی عاقبت به کجا می رسن این داستان های آبکی و مزخرف

آخرشونم راحت می شه حدس زد از بس داستان قوی ای دارن:)

ستاره 7 مرداد 1392 ساعت 10:10 ق.ظ http://derakhshesh3tare.blogfa.com

من که یه سریال دیدم اونم واکینگ دد... خیلی خوشم اومد اما در نیمه‌های راه، تموم شد و هنوز 5 ماه منتظر فصل جدیدشم... اما قبول دارم که عاللللی بود... واقعا سریال‌های ما ته درپیته عزیزم...

فکرکنم واکینگ دد فصل جدیدش خیلی وقته اومده ها...

ال 8 مرداد 1392 ساعت 01:18 ب.ظ

قالب اینجا عوض شده فکر کردم اشتباه اومدم!
خیلی این رو قبول دارم. من که کلا فکر کنم سه سال بیشتره که حتی یک دقیقه هم تلویزیون ایران رو نگاه نکردم.
ولی در مورد سریالهای ترکی هم همینطوره. حینش می‌تونی همه کارهاتو انجام بدی و ضمنا بفهمی چی به چی شد!
ولی در این سریالها من لااقل از دست اراجیف سریالهای وطنی حرص نمی‌خورم و خزعبلاتی که در خصوص رابطه دخترها و پسرها و آدم بدها و خوبها و مذهب به خورد مردم می‌دن رو نمی‌بینم!

تغییرات اینجا مثبته یا منفی ال؟

نشمیل 12 مرداد 1392 ساعت 10:46 ب.ظ

زیاد تو خماری نمیمونی

تاپاییزبایدصبرکنیم!

خانومی و آقایی 14 مرداد 1392 ساعت 10:56 ب.ظ

اینو The Vampire Diaries یادت رفت لیلی جون

ندیدمش خب

ستاره 15 مرداد 1392 ساعت 08:02 ق.ظ http://derakhshesh3tare.blogfa.com

واقعا؟ نمی‌دونی باید از کجا تهیه کنم؟ چون فصل‌های اولش رو هم از دوستی گرفته بودم...

من عموما دانلود می کنم.یه سرچ کن می رسی بهش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد