لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس!


جمعه به همت دوستان* برنامه خط الراس قله کلون بستک (4152 متر) به سرکچال ( 4050 متر )را اجرا کردیم.بسیار بسیار برنامه خوبی بود. برای کوهنوردی  یک روزه کمی طولانی است ولی خب با وجود روزهای بلند تابستان مشکلی وجود نخواهد داشت.

نکته جالب برنامه این بود که برای اولین بار در کوه از رو برف سر خورده وچند متری حس سقوط رو البته با درد وکبودی بعد از آن تجربه کردم!


در این راستا به اینجا هم سری بزنید.



*گروه کوچک اما یک دل ویکرنگ ما...




درپایان_ممنونم از یغما گلرویی که حرف های تلمبار شده تو گلوی من رو به یک باره فریاد زد.کاری که خودم از پسش برنمی آمدم!

حالا فهمیدم تنها من نیستم که به این روزهای شاد مشکوکم...



پونِز


حالم این روزا حالِ خوبی نیست، شکل حالِ عقاب، بی‌پرواز

شکلِ حالِ «ژوکوند»، بی‌لبخند، مثل احوالِ تار بی‌«شهناز»


دود می‌شه کلمبیا هر روز، بینِ نخ‌های پاکتِ کِنتم

سقط می‌شد ترانه‌ای هر شب توی گیلاسِ سبزِ اَبسنتم 


زندگیم مثلِ بیخ‌دیواری، تو یه تاریخِ تلخِ و تکراری

با هر اسمی دوبار می‌میریم: دو «محمد»، دو بار «مختاری»


اون شبی که صدای «نسرین» داشت تو یه سلول سرد می‌پژمرد،

بی‌بی‌سی تیترِ اولش این بود: «ممه‌ی آنجلینا رو لولو بُرد!»


من سفر کردم از ترانه شدن، کوچ کردم به سرزمینِ سکوت

با گذرنامه‌ای که رو جلدش جای «ایران» نوشته بود «لی‌لی‌پوت»


کشوری که تو اون غزل می‌گن اما با لحنِ چاله‌میدونی 

آدماش برگزیده می‌شن با قاشقِ داغِ روی پیشونی


همه‌ی عمرشونو پُز می‌‌دن به یه لوحِ گِلیِ گندیده

«رُستمن»، قاتلای «سهرابی» که به ساز اونا نرقصیده


«جَکو» با لوبیای سحرآمیز، کاشتن توی خاکِ ناباور 

پیچکِ سبزشون به ابرا رسید، تا چه غولی پایین بیاد آخر


شعبده‌بازی تو لباسِ سفید، دلقکی با کلاهِ شیپوری، 

یه رابین‌هودِ سر به راه شده، یا گوریلِ بنفشِ انگوری...


شادی‌مون قدِ توپِ فوتبال و پرچمِ سرزمینمون چینی

من هنوزم یه پونزم روی صندلیِ معلم دینی!


حالم این روزا حالِ خوبی نیست، قلوه سنگی تو کفشِ این دنیاس 

من به روزای شاد مشکوکم، شک دارم ختمِ ماجرا این‌جاس... //


یغما گلرویی


نظرات 9 + ارسال نظر
پریسا 4 تیر 1392 ساعت 10:10 ق.ظ

برنامه ی خیلی خوبی بود. این برنامه با وجود شماها قشنگ شد.
گرچه بعد برنامه تو جاده چالوس چندین بار مرگو جلوی چشمام دیدم.

تا تو باشی درست انتخاب کنی چه راههایی رو با کی باید رفت...!:)

مسعود 4 تیر 1392 ساعت 11:17 ق.ظ

خدا قوت.خسته نباشید

ممنونم

علی 4 تیر 1392 ساعت 02:26 ب.ظ

من به روزای شاد مشکوکم قلوه سنگی تو کفش این دنیاست

موافقمممممم

بله..بله...متاسفانه بله

داش احسان 4 تیر 1392 ساعت 03:30 ب.ظ

چراآخه؟؟

داش احسان 5 تیر 1392 ساعت 01:18 ق.ظ

چون خبر ندادی

داستانش طولانیه

ال 8 تیر 1392 ساعت 05:34 ب.ظ

به به خانوم کوهنورد : ) خودت هم توی عکس هستی؟
شعری که گذاشتی عالی بود

آره عزیزم هستم.حدس بزن ال ؛)

نبض ترانه 18 مهر 1392 ساعت 01:28 ب.ظ http://nabzetaraneh.blogfa.com

سلام. لطفا بگید این ترانه رو کجا شنیدید

خود آقای گلرویی تو صفحه فیص بوقشون گذاشتن

امید آزادی 18 آبان 1392 ساعت 07:50 ب.ظ http://www.omidazadi.blogfa.com

زیبا
به وبلاگم بیایید

بهروز 27 بهمن 1392 ساعت 02:31 ق.ظ

ببین شاهین این ترانه رو چجوری اجرا کرده...داغون میشی...زندگی نکبت ما ایرانیهاست دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد