لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

صفحه پنج:شروع یه صبح دلپذیر

چقدر راحت می شه فضای کسالت بار و خواب آلوده اول صبح رو با یه موسیقی زیبا کامل متحول کرد!  

تقریبا میزان تلویزیون نگاه کردنم در شبانه روز به ۱۰ درصد هم نمیرسه!شایدم ۵ درصد یا حتی خیلی روزها به صفر هم میرسه!کلا میونه خوبی باهاش ندارم  .اما  گاهی صبح ها برای عوض کردن فضا و تزریق صدا و انرژی به فضای خونه روشنش می کنم.

 

 توضیح بالا رو دادم که به اینجا برسم:  

صبح امروز وقتی برام خاص شدو دلپذیر که جور دیگه ای آغازش کردم.از لابلای آرشیو موسیقی سنتی آقای همسر آلبوم باغ ارغوان آقای سراج رو گذاشتم  و منو کامل برد به فضا!خیلی خیلی  زیبا بود.

واقعا صبح زود بیدار شدن نعمتیه که خیلی آدمها من جمله خودم کمتر قدرش رو می دونیم!

نظرات 2 + ارسال نظر
aghaye khone 21 خرداد 1391 ساعت 11:59 ق.ظ http://meandgoldoonekhanom.mihanblog.com/

من تلویزیون نگاه کردنم در حد شش الی هشت شبکه‌ی ماهواره‌ای ( سه تا فیلم ، چهار تا ورزشی ، یکی هم سرگرمی ) اونم در حد یک ساعت اینا در روز میشه .
من هر روز صبح زود بیدار میشم ، اما یحتمل چون زورکیه زیاد لذتی ازش نمیبرم . اما با موسیقی سرصبح موافقم .
ای‌ول موسیقی سنتی

سحرناز 29 خرداد 1391 ساعت 12:47 ق.ظ http://sara1985.blogsky.com

ایول
ایکاش لینک این آهنگو میذاشتی اینجا منم میتونستم دانلودش کنم و گوش بدم. من هر چی موسیقی سنتی دارم از همای هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد