لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

بالاخره میشه...مطمئنم

امید وا‍‍ژه ایه که این روزها دارم با چنگ و دندون حفظش می کنم.چراغش رو به هر زحمتی هست روشن نگه داشتم. سخته خیلی سخته. یه وقتایی انقدر برام تحمل این رویه سنگینه که حد نداره.

هی خودمو گول می زنم هی خودم می فهمم که دارم گول می خورم هی به رو خودم نمیارم هی می پذیرم و پوزخندی به خودم می زنم و هی از کنارش آروم رد می شم...


آی آدم ها که بر ساحل بساط دلگشا دارید!
نان به سفره، جامه تان بر تن؛
یک نفر در آب می خواند شما را.
موج سنگین را به دست خسته می کوبد
باز می دارد دهان با چشم از وحشت دریده
سایه هاتان را ز راه دور دیده.
آب را بلعیده در گود کبود و هر زمان بی تابی اش افزون
می کند زین آب، بیرون
گاه سر، گه پا
آی آدم ها!

(نیما یوشیج)


می دونم و یقین دارم که بالاخره میشه اونیکه باید بشه.



نظرات 5 + ارسال نظر
سهیل 13 آذر 1391 ساعت 08:35 ب.ظ http://www.parchenan.blogfa.com

بله میشه
خوبید؟
خالی از ما نمی پرسید
دلم براتون تنگ شده
به علی آقا سلام برسون

سلامت باشین.شما مارو کوه ببر بلکه حالمون خوب شه

قندک بانو 13 آذر 1391 ساعت 08:42 ب.ظ

انشالله که میشه

میشه قندک جان.مطمئنم که میشه

آوا و نوا 15 آذر 1391 ساعت 11:31 ق.ظ

آفرین دقیقاً همینه انسان به امید زنده هستش، اما تنها خداست که امید آدم رو نا امید نمیکنه.....
به قول شاعر:

غمناکم و از کوی تو با غم نروم جز شاد و امیدوار و خرم ندوم

از درگه همچون تو کریمی هرگز نومید کسی نرفت و من هم نروم


ابوسعید ابوالخیر

دقیقا بخاطر همین هاست که هنوز منتظرم

ال 15 آذر 1391 ساعت 02:01 ب.ظ http://blink-of-an-eye.blogfa.com

بهترین آرزوها رو برات دارم

ممنونم

اروندیها 15 آذر 1391 ساعت 02:57 ب.ظ http://www.arvandiha.blogfa.com

"شاید"
او که
نظر به دعای دردمندان میهن من دارد
پیاله پرده پوش خویش را
به تشنگان چشم به راه باران
خواهد بخشید....

دلم می خواد بشه به جای "شاید" بوشت" حتما"!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد