لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

روزهای آروم

پشت میز تو محل کارم نشستم.میز رو به روی یه پنجره بزرگه.دارم شهرو نگاه می کنم.دیگه کم کم داره اون آرامش دوست داشتنی شهر رو فرامی گیره.هیاهو و بدو بدو و همه و همه  نمی دونم چرا ییهو همه قطع می شه و سکوت خاصو دلنشینی همه جارو فرا می گیره. 

 

دلم می خواد همه آدم ها دلشون شاد باشه و به اون چیزی که می خوان برسن. 

این آخرین پست 91 خواهد بود. 

برای همه کسانی که از این طرف ها رد می شن بهترین هارو در کنار خانواده و عزیزانشون آرزو می کنم. 

سال نو مبارک

پوزش

پست" در آستانه 25 سالگی" رو به دلایل شخصی از اینجا برش داشتم.ممنون از تبریک همه دوستان ومعذرت که مجبور شدم برش دارم.

طوری شد که نمی خوام 14 اسفند 91 هیچ کجا ثبت بشه یا حرفی ازش زده بشه.یه سری حرف ها فقط جاش تو دل خود آدمه .

محبتاتون و تبریک های زیباتون پیش خودم محفوظه. دوستانی که بهم محبت داشتن و  قلم رنجه فرمودن، سپاسگذارم و شرمنده که پست رو برداشتم.



*وقتی زندگی بر وفق مرادت نیست، نیست!حالا تو هی دست و پا بزن !

بیا متفاوت باشیم ...

تفاوت !

همسفر

در این راه طولانی

که ما بی خبریم

و چون باد می گذرد،

بگذار خرده اختلاف هایمان، با هم باقی بماند


ادامه مطلب ...

سال جدید

من که باورم نمیشه! جدی جدی در روزهای پایانی سال به سر می بریم؟؟؟