لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

هیچ

 از شنیدن  خبربرد تیم والیبال مون خیلی خیلی بیشتر  از رفتن به جام جهانی تیم فوتبال خوشحال شدم.

کلا از فوتبال ایران و جو حاکم بر اون خوشم نمیاد.

بچه های والیبال وافعا دارند تلاش می کنند .امیدوارم به حقشون برسند ومسئولینم یه کم خجالت بکشند که ورزش کشور وسرمایه های کشور رو تک بعدی کردند طوری که خیلی از رشته های ورزشی وخیلی از ورزشکارامون بی نام ونشانند.



نظرات 3 + ارسال نظر
ال 17 تیر 1392 ساعت 11:07 ب.ظ

من هم همینطور خیلی خوشحال شدم و از این خوشحالتر از نایب قهرمانی تیم فوتسال خانم‌ها خوشحال شدم.
من بسیار موافق پاراگراف آخرت هستم

می دونی می ترسم اگر خوشحالیمون رو درباب قهرمانی هایی مثل همین که گفتی خیلی بروز بدیم خاری می شه درچشم بعضی ها و پس فردا آقایون دوباره حکمی فتوایی می دن وهمه چیز کن فیکون می شه!

حسنا 18 تیر 1392 ساعت 01:10 ق.ظ http://shabhaye-gom-shode.blogfa.com/

آدم ها در روز مرگی ها سانسور میشوند...در رابطه ها سانسور میشوند...اگر اینجا هم خود سانسور کننده باشیم چیزی از من واقعی باقی نخواهد ماند....


"شبهایی که گم میشوند"

کمی سخت است.

ستاره 19 تیر 1392 ساعت 08:23 ق.ظ http://derakhshesh3tare.blogfa.com

خوبه که روزمرگی‌ها رو بنویسی... می‌دونی یه جورایی آدم رو تخلیه می‌کنه این کار... من این کار رو خیلی دوست دارم...

نمی خوام روزهام همینطوری فقط بیادو بره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد