لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

بالاخره عکس های کویر...

کویر رو به عنوان یه تنوع دوست داشتم ولی مثلا همین کویر مرنجاب رو برای بار دوم شاید دیگه نرم.

البته دلایل مثبت زیادی وجود داره که شاید تصمیم رو عوض کنه ولی دلایل منفی اش قوی تره! 

دو دلیل منفی بارز توی ذهنم یکی مسیر خاکی طولانی اش بود  یکی هم شلوغی منطقه و حضور آدمایی که صرفا دنبال جایی به دور از قوانین هستن که بتونن تخلیه انر‍ژی وتخلیه روانی بشن!

با همه این مسائل ستاره های شبش و طلوع خورشیدش واقعا خیره کننده بودند.









































--- یه موضوعی درباره وبلاگم ذهنم رو مشغول کرده. چند وقته تو اطرافیان ودوستان دور ونزدیک اشاراتی بی هوا به این می شه که وبلاگم رو دنبال می کنن ولی هیچ رد ونشونی باقی نمی زارند ویه جورایی حالی ازم نمی پرسن و انگار صرفا می خوان بدونن چه خبره وچی شده و...

من این روند رو دوست ندارم...

شاید غریبه ای هست که اینجارو می خونه ولی لزومی به آشنایی نمی بینه به اون حق می دم ولی به دوستان وآشنایان نه!حق نمی دم که ... بماند! شاید سوال پیش بیاد خب می خواستی تو وب ننویسی ویا حتی رمزی بنویسی ولی برای این ها دلایل خودم رو دارم.


--- اون هایی که روی صحبتم هستند خودشون متوجه شدن همین برام کافیه!



نظرات 11 + ارسال نظر
مریم 11 اردیبهشت 1392 ساعت 10:14 ق.ظ http://ourtravels.blogfa.com/

ببین این شتره چرا اینقدر تمیزه؟ بینی، لب، پوزه؟ آب از لب و لوچه اش آویزون نیست؟ اینقدر هم خوش مشرب؟پس چرا شترای قشم اینقدر بداخلاقند؟

کاش از محل اقامتتون هم عکس میزاشتی.
ایشالا دفعه دیگه کویر مصر و منطقه شهداد و....

رنگ شتری اش رو خیلی دوست دارم

مریم 11 اردیبهشت 1392 ساعت 10:20 ق.ظ http://ourtravels.blogfa.com/

ضمنا در مورد گله آخرت کاملا درکت می کنم.بالاخره یه سلام از یه آشنا یعنی اینکه آمدم به یادت بودم و باعث میشه ما هم به یاد اون بیفتیم و چه بسا حالی ازش بپرسیم و سلامی. اما بعضی ها انگار قصدشون فقط سرک کشیدنه. اما بی خیال...

باور کن یه سلام کافیه...

قندک بانو 12 اردیبهشت 1392 ساعت 01:48 ب.ظ

چه عکسای خوشگلی
منم کویر رفتم ولی نه توی ایران زیاد با گرما جور نیستم ولی با دیدن عکسات دلم خواست برم ممنون که ما رو هم شریک سفرت کردی

قابلی نداشت خانوم خانوما

ال 12 اردیبهشت 1392 ساعت 03:22 ب.ظ

وای عکسا عالیییی بود. بخصوص 4-5 تای آخر رو خیلی دوست داشتم. شتر آخریه محشره :)) همچین کول و خوش
پ.ن: حس اینکه تبدیل شدی به محل رفع فضولی بقیه خیلی حس بدیه

کول وخوش یعنی چی ال؟
پ.ن: یه فکرایی براش دارم

سهیل 12 اردیبهشت 1392 ساعت 03:57 ب.ظ http://www.parchenan.blogfa.com

سلام
می خواستم بنویسم
شاید
اما دیدم پستش را حذف کردی

جالب اینکه پست روزهای سگی(آزادی)شما باعث شد سرحرف باز شه ولی بعد دیدم بعضی حرف ها زده نشه بهتره

خانومی و آقایی 13 اردیبهشت 1392 ساعت 12:08 ق.ظ

واقعا؟

مریم 15 اردیبهشت 1392 ساعت 12:31 ب.ظ

سلام لیلا جان.چطوری؟با اینکه خودم هم در این برنامه بودم اما از دیدن عکس ها لذت بردم ممنون.اگر فرصت داشتی و عکسهایی که با هم گرفتیمو ایمیل کنی خیلی ممنون میشم.

حتما برات میل می کنم.یه عکس از کیانا دارم محشره! می فروشمشقول بده حساب کنی باهام

اروندیها 15 اردیبهشت 1392 ساعت 02:21 ب.ظ http://www.arvandiha.blogfa.com

وقتی که مینویسی و خودت را مقابل قضاوت و خواندن قرار میدهی باید به قواعد این بازی هم تن بدهی...بعضی فضول اند،بعضی کنجکاو،عده ای مغرض ، عده ای بیکار... در این میان مطلب خوب مخاطب خودش را پیدا میکند و همین برای اعجاز رسالت تو کافیست...

ممنونم.یعنی واقعا ممنونم.عین آب رو آتیش بود

چشمه ساران 16 اردیبهشت 1392 ساعت 06:32 ب.ظ http://135428762.blogfa.com/

سلام خسته نباشید اگر دوست داشتید یادی هم از وب ما بکنید .ممنون می شم .موفق باشید .منتظرم حتما بیا[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]دم در نشسته ام زانو بغل کرده وچشم به را تو که بیایی[بدرود]وبت جالبه

مسعود 29 اردیبهشت 1392 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام
خداقوت
عکسهاتون و نوشته هاتون بسیار عالی بودن.
ممنون

سلام
لطف دارین
می شناسمتون؟

مسعود 18 خرداد 1392 ساعت 01:16 ب.ظ

نه متاسفانه افتخار اشنایتونو نداشتم ولی نوشته هاتونو دنبال میکنم.امیدوارم موفق باشید

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد