لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

مرغ سبز+یه خواهش

دیروز برای خونه مرغی رو خریدیم به اسم مرغ سبز! این مرغ ها اون طوری که می گن ارگانیک هستند ودر پرورششون از هورمون ها استفاده نشده.چیزی شبیه مرغ های محلی وخانگی هستند .

به نظرم با اینکه گرون ترند ولی ارزشش رو داره چرا که شیوع بیماری های مختلف در دنیای امروز دوعلت دارد یکی تغذیه نادرست وناسالم و دیگری عدم تحرک ویا کم تحرکی.

زندگی ماشینی وصنعتی امروز بدجوری داره آدم هارو به ورطه نابودی می کشونه.یه کم بیشتر حواسمون رو جمع کنیم


**** عزیز دلی دربستر بیماریه.بیماری ای که به یک دفعه گریبانگیرش شده و این روزها فقط وفقط نیازمند نیم نگاه خداست. 


تو این روزها ولحظه هامی شه برا سلامتی اش  دعا کنید؟


یه دفعه یاد آهنگ  شهرباران محمدعلیزاده* افتادم که  خیلی هم بی ربط با این حال من وحال این روزها نیست...


 از این سفره ها معجزه دور نیست
ببین دست دنیا تو دست منه
دعا می کنم تا اجابت بشه

دعا می کنم چون دلم روشنه 

*متن شعر و وخود آهنگ رو تو ادامه مطلب گذاشتم.


   


شهرباران

منم مثل تو مات این قصه ام

تو هم مثل من امشبو دعوتی

درست تو همین ساعت و ثانیه

سزاوار زیباترین نعمتی

تو این حس و حال عجیب و غریب

دوتا بال میخوای که رو شونته

تو از هر مسیری بری میرسی

تو از هر دری بگذری خونته

از این سفره ها معجزه دور نیست

ببین دست دنیا تودست منه

دعا میکنم تا اجابت بشه دعا میکنم چون دلم روشنه

من از عشق بارون به دریا زدم

به بارون و به آسمون دعوتی

چه مهمونی با شکوهی شده

تو این لحظه هایی که هم صحبتیم

دانلودآهنگ



نظرات 5 + ارسال نظر
خانومی 24 تیر 1392 ساعت 12:25 ب.ظ

ایشاله که بهتر بشن

ال 25 تیر 1392 ساعت 12:41 ق.ظ

من که دعاهام به درد نمیخوره ولی حتما...
منم از مرغ سبز شنیدم که از همه بهتره.

مریم 27 تیر 1392 ساعت 11:45 ق.ظ http://ourtravels.blogfa.com/

سلام.امیدوارم خداوند هر چی خیر و خوبه برای عزیزت رقم بزنه. دوست عزیز من که مرگ مغزی شد و الان فقط جسمش جلوی چشم عزیزانشه. تحمل لحظه های اینچنینی بسیار سخته و البته بسیار عبرت آموز.

مسعود 29 تیر 1392 ساعت 09:41 ق.ظ

انشاء الله که خیلی زود خوب میشه ما هم سر سفره افطار براش دعا می کتیم

ستاره 1 مرداد 1392 ساعت 11:37 ق.ظ http://derakhshesh3tare.blogfa.com

ایشالا خوب می‌شه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد