لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

تمامی خطوط اشغال است!

یه ظاهر آروم با یه لبخند گوشه لب همون تظاهر همیشگیت چرا نیست؟ این غوغای درونی و همهمه های  توی سرت رو چرا نمی تونی کنترل کنی؟

واقعا دیگه  نمی تونی خوددار باشی مثل همیشه؟ این غرش ها ماله تو؟

من که این شکلی نبودم...


--دارم شماره می گیرم  مدام می گه" مشترک گرامی تموم خطوط درحال حاضر اشغال است"! کاش می شد منم یه پیام خودکار ضبط شده با همین مضمون برای چنین مواقعی  داشتم تا کمی فقط کمی کمتر اذیت می شدم...




در اندرون من خسته دل ندانم کیست

که من خموشم و او در فغان و در غوغاست

نظرات 5 + ارسال نظر
سهیل 28 مهر 1392 ساعت 05:17 ب.ظ http://www.parchenan.blogfa.com

این یه بیت دیگه ای هم داره
سرم به دنی و عقبی دنیا نمی رود فرو
تبرک ا.. از این فتنه ها که در سر ماست!!!

واین البته:
نخفته‌ام ز خیالی که می‌پزد دل من
خمار صدشبه دارم شرابخانه کجاست

چنین که صومعه آلوده شد ز خون دلم
گرم به باده بشویید حق به دست شماست...

سهیل 28 مهر 1392 ساعت 08:20 ب.ظ http://www.parchenan.blogfa.com

رندان مست شجریان این غزل رو به اوجش می رسونه
علی چرا خبری ازش نیست؟
این همه میل های خوب خوب بهش می دم
چی شده؟
به یاس فلسفی که نخورده!!؟

ال 30 مهر 1392 ساعت 10:42 ق.ظ

خیلی می فهمم حست رو..

دوست خوبمی...

علی 6 آبان 1392 ساعت 03:02 ب.ظ

ما را سر یست با تو که گر خلق روزگار

دشمن شوند و سر برود هم بر آن سریم

واقعا سپاسگزارم...

کیاوش 20 آذر 1392 ساعت 11:15 ب.ظ

خاله با عکسهات واقعا حال کردم همه خرمالو هارا نخوری سروش مریض میشه سهم منو کنار بذار thank you

قربونه تو عزیز دل خاله برم من...
یعنی کیاوش من انقدر بزرگ شده که برا خاله اش نظر می زاره...ای جونننننننم
سهمت محفوظه خاله جون
thank you so much

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد