لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

بیروت از نگاه من
































---کلی وقت گذاشتم و برا هر عکس مفصل توضیح دادم ولی بلاگ اسکای نازنین حاصل دسترنج ام رو در ثانیه ای به فنا داد! 

 لاجرم به گذاشتن عکس های بدون شرح بسنده می کنم!



سفر به بیروت

هفته دوم عید به بیروت(لبنان) سفر کردیم.

تو این سفر فهمیدم برای مردم مون کاملا عادی شده که پروازی یکی دوساعت تاخیر داشته باشه!چون چه تو رفت و چه برگشت که دوساعت تاخیر داشتیم کسی اعتراضی نداشت و مسئولین محترم خوشحال باشند که این مورد هم برا مردم مون عادی شد مثل همیشه آستانه تحمل شون رو بالاتر بردن و کاملا صبورانه اجازه می دن ساعت ها از وقتشون تلف شه و آخرش ازشون عذرخواهی بشه و همه چی تموم...

مهم تر اینکه فهمیدم نه تنها تاخیر چندساعته پرواز کسی رو شاکی نکرد بلکه همه دعاگویان خودشون رو دست خدا می سپارن که فقط سالم به مقصد برسن حتی اگه بخاطر عدم هماهنگی و بی مسئولیتی و نبود اتوبوس در فرودگاه بین المللی امام خمینی زمان زیادی رو در هوای محبوس و گرم هواپیما در صف بچه بغل بایستند!!!

محل اقامتمون هتل پرتملیو بود که کنار دریای مدیترانه قرار داشت و دارای ساحل اختصاصی بود.البته کل شهر بیروت در سواحل مدیترانه قرار گرفته و از یک سمت به دریا و از یک سمت هم به کو های جنگلی محدود می شه.درست مثل رامسر .

هتل با اینکه 5ستاره بود ولی خدمات و امکاناتش در حد 5ستاره نبود ولی من دوسش داشتم و از نظر بهداشت که برام خیلی مهمه نمره خوبی بهش می دم.


سه روز اول برنامه هامون دست تور بود و تقریبا اکثر جاهای مهم و دیدنی بیروت رو دیدیم.هرکدوم رو با عکس هاش تو یه پست دیگه تعریف می کنم.

از نکات دیگه سفر همسفرامون بودن که رفته رفته روزهای آخر به یه خانواده بزرگ تبدیل شده بودیم.

از حاجی و دکتر گرفته تا خواهران کپل و بابای هیراد و عرشیاخان دی جی و آروین و اصفهونیه و سعیدو علی تورلیدرامون و نگین وعالیسا و صدالبته دوستای خوب و همیشه همراهمون آقای مهندس و خانوم حسابدار.


همه اینهایی که نام بردم کلی داستان پشت اسم هاشون نهفته است و هرکدومشون به نحوی سفرمون رو دل انگیزتر کردند.

همه سفر و گشت و گذارهاش یه طرف دریای زیبا مدیترانه یه طرف.دوست داشتم ساعت ها بهش خیره بشم و چشم ازش برندارم...

روزهای آخر بدجور سرماخوردم و کمی حالم گرفته شد  ولی نذاشتم بهم غلبه کنه و هرطور بود خودمو سرپا نگه داشتم.

خیلی از کنجکاوی هامم تو این سفر به نتیجه نشست که بعدا دربارش توضیح می دم.

این نکته رو یادم رفت که بگم بیروت شهر فوق العاده گرونیه و درسته پول ماهم ارزش کمی داره ولی گرونیه این شهر چیزی فراتر از این حرف هاست!

آب معدنی در سطح شهر 2دلار بود! بنده هم با اجازتون تو فرودگاه بیروت به دلیل تاخیر پرواز و حال بدم مجبور به خرید آب معدنی کوچکی به قیمت 24000 تومن شدم!!!!!!!!

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل