لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

خدایا سپاس

اینکه  بفهمی قراره دنیات عوض شه اینکه بفهمی خیلی چیزها قراره عوض شه چه بسا باید عوض شه..شاید برای هرکسی به یه شکل باشه ولی برای من سکوت بودو فرورفتن درخودم...ارتباطم رو تا جایی که تونستم با همه وهمه قطع کردم تا بتونم خودم رو پیدا کنم تا دوباره بتونم راحت وآروم وبی دغدغه نفس بکشم

اینها همه درگیری های روحی من بود و بهم ریختگی های معمول جسمی هم مزید برآن...


آری...کودکی نحیف در درون من است ونیازمند نگهداری ورسیدگی من...آری من امروز و تمام روزهای آینده زندگی ام یک مادر هستم با تمام مسئولیت ها با تمام ازخودگذشتگی ها که نمی دانم اندازه قدوقواره من است یا نه!


این دردانه من وپدرش با همین نیم وجب قدش تمام زندگی مان را دستخوش تغییراتی کرده که قبلا یک درصد هم کسی نمی توانست در زندگیمان بوجود بیاورد...

امروز برای رشدش برای  تکامل اش تا یک انسان کامل نیازمند ماست .اگر قبلا به خوردو خوراکم و... بی توجه بودم دیگر نمی توانم. 1001 کاروفعالیت دوست داشتنی ام را من جمله کوهنوردی را با جون ودل هرچند به سختی کنار می گذارم تا بتوانم کمی فقط کمی مادر بودن را یاد بگیرم...



نمی توانم خوشحالی ام را از این موهبت الهی با کلمات بیان کنم فقط خدا خودش می داند که تاتوانسته ام شکر مهربانیش را گفته ام.





نظرات 7 + ارسال نظر
ال 30 مرداد 1392 ساعت 01:20 ق.ظ

وای لیلی جان خیلی مبارک باشه. خیلی خیلی خوشحال شدم. مطمئنم بهترین مادر برای این فرشته کوچولو می‌شی. امیدوارم قدمش برای شما مبارک باشه
:*****

مرسی ال مهربون. یه روز هم نوبت شما دوست خوبم:***

maryam 30 مرداد 1392 ساعت 09:27 ق.ظ http://ourtravels.blogfa.com/

tabrik migam leila jan va mitonam behet in mojdaro bedam ke bad az be donia amadanesh rabeteie iek tarafeie dorane bardari be ie rabetie 2 tarafe tabdil mishe ke ba har negahesh to ro ta ooje lazzate madari mibare.
lahazati ro ragham mizane ke faghat baraie tost vahata pedaresh ro ham sharik nemikone.

ممنونم.خوشحالم که انقدر مادر شدن برات شیرینه وانقدر بالذت ازش صحبت می کنی...ولی خب مریم این روزهام سخته...سخت

سهیل 30 مرداد 1392 ساعت 05:35 ب.ظ http://www.parchenan.blogfa.com

سلام
شما که تفکر من رو می دونید
اما برای آنها که از این باببت خوشحال می شوند
خوشحالم
امیدوارم مسولیت این امر را با تمام و کمال پذیرفته باشید
به نظرم سخت ترین کار یک انسان
رشد یک انسان دیگر است
امیدوارم مادر پدر خوبی برای اون بچه باشید

...

مسعود 4 شهریور 1392 ساعت 07:56 ق.ظ

وای وای مبارک خیلی خیلی تبریک میگم بهتون.
امدن فرزند بهترین اتفاق یه زندگی مشترک هست.
امیدوارم خدا یه فرزند سالم ناز نازی بهتون بده.
موق باشید

ممنونم.

داش احسان 5 شهریور 1392 ساعت 10:57 ب.ظ

مبارک باشه
خبر خوشحال کننده ای بود
قدمش خوش یمن باشه واسه بابا و مامانش ایشالله

ممنونم

ستاره 17 شهریور 1392 ساعت 10:07 ق.ظ

خیلی خیلی بهت تبریک می‌گم لیلی عزیزم... حتما حس خیلی خوبیه... حتما مادر خوبی خواهی بود دوستم... انشالله کوچولوی سالمی به دنیا میاری... سالم و صالح باشه فرزندت عزیزم...

ممنونم دوست خوبم

سولماز 2 آذر 1392 ساعت 11:09 ق.ظ

عزیزم من نمی شناسمت ولی من یک پسر سه ساله دارم. می خواستم بهت بگم سخت ترین و زیباترین لحظات زندگی در انتظارت هست. امیدوارم با کوچولوت خوش باشی

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد