لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

روزهای آروم

پشت میز تو محل کارم نشستم.میز رو به روی یه پنجره بزرگه.دارم شهرو نگاه می کنم.دیگه کم کم داره اون آرامش دوست داشتنی شهر رو فرامی گیره.هیاهو و بدو بدو و همه و همه  نمی دونم چرا ییهو همه قطع می شه و سکوت خاصو دلنشینی همه جارو فرا می گیره. 

 

دلم می خواد همه آدم ها دلشون شاد باشه و به اون چیزی که می خوان برسن. 

این آخرین پست 91 خواهد بود. 

برای همه کسانی که از این طرف ها رد می شن بهترین هارو در کنار خانواده و عزیزانشون آرزو می کنم. 

سال نو مبارک

نظرات 5 + ارسال نظر
ال 29 اسفند 1391 ساعت 01:29 ق.ظ

لیلی عزیزم برات بهترین آرزوها رو دارم
مرسی برای تمام دعاهای خوبت
:*

ممنون از این همه لطافت کلام.شادباشی همیشه

قندک بانو 29 اسفند 1391 ساعت 02:25 ب.ظ http://manozebeliii.blogfa.com

سال نو مبارک عزیز دلم

برای شما هم مبارک باشه خانوم خانوما

سهیل 4 فروردین 1392 ساعت 09:42 ب.ظ

سلام
بها تو و علی مبارک

ممنونم

نشمیل 5 فروردین 1392 ساعت 01:06 ب.ظ

سال نو مبارک عزیزم

مرسی خانومی

جعفری خاتون 9 فروردین 1392 ساعت 01:04 ق.ظ http://ms-jafari.blogfa.com/

سلام عزیزم
سال نوت مبارک
امیدوارم لبات همیشه خندون باشن:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد