لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

نوترون

از اونجایی برسر پیمان 4سال قبل ام ماندم ، لذا روز جمعه نقشم نوترون بود وانگشت اشاره پاک پاک!

  هیچ گونه نظری هم  راجع به امورات ونفرات ندارم .ولی امروز یه سوال بی جواب دارم.اگر کسی جوابش رو می دونه بی زحمت من  رو هم آگاه کنه!


چه جوریه که دوره قبل که هنوزم انقدر روی ریل پیشرفت حرکت نکرده بودیم، صبح شنبه هنوز دست و رومون رو نشسته بودیم همه چی مشخص شده بود؟؟ ولی امسال با اییییییین همه پیشرفت در زمینه های مختلف تا الان هنوز در خم یک کوچه موندن دوستان؟

حالا همه این ها به کنار ،اون ادعای روزهای قبل مبنی براینکه   تا 7 ساعت پس از سوت پایان  نتیجه مشخص  خواهد شد!!!!رو کجای دلم بذارم؟؟


همه سهل است*



من ندانستم از اول که تو بی مهرو وفایی

عهدنابستن از آن به  که ببندی ونپایی


                                     ***

دوستان عیب کنندم  که چرا دل به تو دادم

باید اول به توگفتن که چنین خوب چرایی. . . 

 

                                   ***

ای که گفتی مرو  اندرپی خوبان زمانه

ماکجاییم در این بحرتفکر  توکجایی

عشق ودرویشی وانگشت نمایی وملامت همه سهل است *

تحمل نکنم بار جدایی. . . 

 

                                  ***

گفته بودم چوبیایی غم دل  با تو بگویم

چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی. . . 

                               

                                  ***

 شمع را باید از این خانه برون بردن وکشتن

تاکه همسایه نداند که تو درخانه ی مایی

کشتن شمع چه حاجت بود از بیم رقیبان

پرتو روی تو گوید که تو درخانه مایی. . . 




مدت هاست این آهنگ کلک هنر سینا سرلک برام شده معنی خیلی چیزها...  موسیقی خاصش، ریتم صدای خواننده اش، هنر تلفیقش با دکلمه خوانی واز همه مهم تر متن وکلمات شعرش مجذوبم کرده.البته شعرش هم تلفیقی است ولی هرچه هست هنرمندانه وبسیارظریف همه چیز کنارهم قرار گرفته.

 با این آهنگ حس های جدیدی رو کشف کردم.با خودش می برتم به جاهایی که دوست دارم باشم.آرومم می کنه.به دلم می شینه.باهام بازی روانی می کنه ودرعین غم پنهان در کلماتش، لذت می برم ودوباره ودوباره گوش می دم.


براتوم می زارم که شما هم گوش کنید واگه دوست داشتین از حستون بهم بگید.


دانلود



***


این روزها خوب نیستم.البته کسی از بیرون نمی فهمه چون همه چیز سرجاشه ولی این منم که خوب نیستم. 

اینکه قراره چی بشه داره اذیتم می کنه.این روزها آدم ها هم  کاری جز بدقولی وبی نظمی واذیت کردن بلد نیستن...  اصلا هم براشون مهم نیست که این کارهاشون چه لطماتی به دیگران می زنه! همه هم که پرادعای اهل خدا بودن وعدم ترک نماز و...  و....  و ....

گند زدن به همه چیز...هیچ چی سرجاش نیست.دستت هم به هیچ جا بند نیست مجبوری مجبوری مجبوری که تو پا پس بکشی...اه