لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

برفراز شاه دژ(عکس)

 

گوشه ای از مسیر طی شده 

 

 

 

 

 

 دورنمای دریاچه سد امیرکبیر 

 

 

  

نظرات 12 + ارسال نظر
مسعود 3 تیر 1391 ساعت 10:25 ب.ظ http://www.masood1362.blogsky.com/


سلام
خیلی دست به قلمت خوبه
زیبا می نویسی

سلام.ممنون

امیر محمد ادیب 4 تیر 1391 ساعت 01:23 ق.ظ

سلام و درود بر شما.

برقراز و سر فراز باشید.

فقط یکبار در سال 84 این مسیر رو رفتم. اما هنوز هم حسرت تکرار این مسیر به دلم مونده. تنها نکته آزار دهنده گرمای بیش از حد این کوهه که واقعا با کم آبی مسیر دیگه خیلی وانفسا داره.

جاتون خالی ما دو روز در میان تگرگ و برف و باران بودیم.

چیزے نمیخواهمـ

جــُز

یـڪ اتاقـ ِ تاریـڪ

یـڪ موسیقـے بے ڪلامـ

یـڪ فنجانـ قهوهـ بــہ تلخـے زهـر !

و خوابے بــہ آرامے یـڪ مرگــــــــ همیشگے

مریم 4 تیر 1391 ساعت 10:26 ق.ظ http://ourtravels.blogfa.com/

ما منتظر سومیش هستیم. یالا یالا ما عکس میخوایم یالا

باید خیلی زیبا باشه .. خصوصا وقتی واسه صعودش به قولی"پدرت دراومده باشه"

راستی این منم .. خودت میدونی چی دارم میگم ....

وا برای چی؟

سلام و درودی بی پایان نثار شما.
عکسها لایق تعریف نیستن شما لطف دارید.امیدوارم سعادت همسفری با شما نصیبمون بشه.
اگر در مسیر طالقان برنامه ای داشتید و اگر لایق دونستید خبرم کنید .
راستی
اصلا متوجه این قسمت کامنت شما نشدم.

*راستی جایی که برام نوشته بودین دارین می رین علم کوه زیرش درباره موضوعی صحبت کردم خوشحال می شم نظر شما رو هم بدونم*

در وبلاگتون هیچ مطلبی در این باره نبود.و برای من هم چیزی ننوشتید و اگر هم نوشتید به دستم نرسیده تا نظرمو بگم.

لطفا قسمت نظرات پست قله منار (وبلاگ خودم) رو بخونید.اونجا که گفته بودین دارین سرعتی می رین علم کوه...

حسودیم شده دارم "قر" میزنم ...

آهان از اون جهت! منظورت غر هستش ریگه!

مریم 7 تیر 1391 ساعت 10:18 ق.ظ http://ourtravels.blogfa.com/

لیلا جان دلم کباب شد برای مصطفی.یه کم هم مشکلات مرتفع شد.لذا، برنامه بعدی ما هم میایم. اگه ببریمون!

چراکه نه.فعلا خودتون شروع کنید احسان جمعه می ره درکه برای شروع برنامه خوبیه

سلام.
ممنون از لطف شما.
نصیحت شما کاملا صحیح و بر مبنا و پایه ی ثابت شده و علمی بود.
اما من منظورمو بد رسوندم. منظورم صعود آلپی و تند نبود.چون من معمولا هر وقت به منطقه حصارچال و علم کوه برم حد اقل 3 الی 4 روز در منطقه اتراق میکنم و این بار فقط کمتر از 17 ساعت موندیم. به خاطر همین گفتم صعود سرعتی.
ادبیاتم ضعیفه . شما ببخشید. بازم ممنون.

باز هم می گم قصد جسارت نداشتم

سهیل 11 تیر 1391 ساعت 07:55 ب.ظ http://www.parchenan.blogfa.com

سلام از دست من ناراحتید؟
حاج احمد آقا می گفت
احتمالن باید بیشتر گفتگو کنیم
به علی آقا سلام برسونید
آخر هفته چیکاره اید؟

با قسمت گفتگو کاملا موافقم!

مریم 12 تیر 1391 ساعت 06:45 ق.ظ http://ourtravels.blogfa.com/

سلام.نیستی دختر خوب.بیا ما رو از شاه دژ بکش بیرون

گاهی وقت ها سکوت هم لازمه!

علم کوه 12 شهریور 1391 ساعت 10:42 ب.ظ

باافتخار لینگ وبلاگ علم کوه شدید

آدرس وبلاگتون؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد