لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

لیــــــلی

لیلی نام تمام دختران زمین است

عنان از کف رفته

هفته شلوغ پلوغی بود. ذهن داغون و درگیر من فقط خبر فوت پدر همسرم رو کم داشت!

هرچی تلاش می کردم به کارها و افکارم نظم بدم و دست و پامو جمع کنم نمی شد که نمی شد...هنوزم همه چی آشفته است فقط و فقط می تونم به همون لحظه ای که درش هستم فکر کنم و این برای منی که همیشه کارهام رو برنامه ریزی و نظم بوده خیلی سخته خیلی.

واقعا آدم ها رو باید تو بحران شناخت...


این وسط اتفاقات خوبی هم از نظر کارم برام افتاد که اگر تو روزهایی غیر می افتاد هرکدومشون برای شارژ یک هفته ام بس بود ! ولی خب از دست دادن این عزیز همه چیز رو تحت شعاع قرار داد و من هنوزم گیجم!درسته سالخورده بودن و کهنسال ولی  دلم خیلی برایش سوخت.چون می دونستم مرگ رو دوست نداره و دیدن لحظات تسلیم شدنش برام درد آور بود.

امیدوارم در آرامش باشه...


شغلی که انتخاب کردم رو دوست دارم.هرچند با مدرک دانشگاهیم سنخیت نداره ولی با روحیه ام خیلی سازگاره .

هیاهو و حواشیش باب میلمه و  درش از یکجانشینی و راکد بودن که همیشه ازش فراریم خبری نیست.

این روزها به لطف  همین حرفه  خبرنگاری پنجره جدیدی به روم باز شده  و چشمانم به حقایق جامعه بازتر از قبل،

 فهمیدم که از اون دنیای آرمانی من و امثال من  هیچ خبری  نیست و واقعیت چیز دیگر و جای دیگریست! 




نظرات 6 + ارسال نظر
قندک بانو 12 دی 1391 ساعت 07:34 ب.ظ

خدا رحمتشون کنه

ممنونم بانو

ال 13 دی 1391 ساعت 08:33 ب.ظ

:( امیدوارم غم نبینین
واقعا راست می گی که آدم ها رو باید توی بحران شناخت و نحوه ای که مدیریتش می کنند...

واقعا

سهیل 14 دی 1391 ساعت 12:52 ب.ظ http://www.parchenan.blogfa.com

سلام
تبریک می گم بابت کار جدید
دیدار ها طولانی شده!!!

ممنونم

نشمیل 14 دی 1391 ساعت 04:53 ب.ظ

تسلیت میگم عزیزم

ممنونم خانومی

مریم 17 دی 1391 ساعت 07:33 ق.ظ http://ourtravels.blogfa.com/

دیدن صحنه تسلیم انسانها در برابر تقدیر سخت خدا درس عبرت بزرگیه . خدا رحمتشون کنه.امیدوارم مرگ اونقدر که فکر می کنیم دوست نداشتنی نباشه.
بابت شغلت بازم تبریک میگم.امیدوارم موفق باشی.

ممنونم

مصطفی 17 دی 1391 ساعت 01:42 ب.ظ

بازم تسلیت میگم
برام خیلی عزیز بود که تو مراسم ختم ایشون همه بچه ها از ایشان به نیکی یاد میکردند و قدرشناس بودند. اکثر بچه ها با این جمله حرفشون رو شروع میکردند که خیلی از احکام و عقاید دینیشون رو مدیون ایشان هستند ...خدا رحمت کنه انشاله

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد